dilluns, 27 de febrer del 2012

El Montgros









EXCURSIÓ AL CIM DEL MONTGRÒS.

(MONTSERRAT).

Os proposen una sortida a un des cims mes emblemàtics de Montserrat. El Montgròs (1260 m)

Hem escollit, amb l’ajuda del meu germà el Joaquim, també un bon coneixedor d’aquest massís, un itinerari per la casa sud d’aquest massís, ja que, a dia d’avui, a la cara nord hi ha racons molt gelats, millor evitar-los.

L’itinerari es fàcil i , a mida que anem pujant, se’ns obre el paisatge i .la vista es fa cada vegada mes espectacular.


Transports: Vehicles privats

.

Mapes: Montserrat (Editorial Alpina)


Esmorcar: Bar-Restaurant Collbató. (Avinguda Centenari Amadeu

Vives, 44. Collbató . (tel. . 93.7779001)


Punt de sortida: La Masia de Can Jorba, on podrem aparcar els vehicles.


Itinerari: (Itinerari circular)

Can Jorba –cami de la Palomera-Coll Mosset- Montgròs- Torrent

del Migdia- camí dels francesos-Can Jorba.


Horari: 4,30 hores tranquil·lament en total i a pas de grup.


Desnivell acumulat: 650 m


1 comentari:

  1. Ei Lluis molt xulu el blog i la "piulada" de la sortida... i la música tan alegre d'en Mozart. Felicitas pel blog. Només una puntuació. No e la "forada" es l'Agulla Ajeguda.
    Jo tambe hi vig posar la "piulada" al meu blog. el meu es de fotos i "parrafada"...
    Salut company
    El meu blog: http://elcoleccionistadevies.blogspot.com/2012/02/el-montgros-roca-plana-dels-llamps.html

    ResponElimina